.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث بزرگترین بیمارستان شمال کشور در مازندران

نماینده مردم ساری در خانه ملت گفت: با تخصیص اعتبار اولیه 10 میلیارد تومانی، بزرگترین بیمارستان 320 تختخوابی شمال کشور اردیبهشت امسال در مرکز مازندران ساخته می شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سید رمضان شجاعی کیاسری افزود: این پروژه از بزرگترین پروژه های بیمارستانی شمال کشور بوده که ظرف سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین از آغاز گازرسانی به 10 روستای منطقه میاندرود شهرستان ساری توسط شرکت گاز مازندران خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین روستاهای بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری امسال گاز دار خواهند شد.
نماینده مردم ساری در خانه ملت با اشاره به اینکه وزارت نفت متعهد به ساخت پل روگذر چهاربانده در ورودی ساری عبور ذغالچال شده است تصریح کرد: این پروژه نیز باید ظرف دو سال به بهره برداری برسد.
شجاعی با بیان اینکه 62 میلیارد تومان اعتبار مربوط به تعرفه گمرکی واردات محصولات از یکسال گذشته در حساب خزانه مانده است، افزود: وزارت اقتصاد باید هر چه سریعتر این تسهیلات بلاعوض را به کشاورزان استان های شمالی پرداخت کند.
وی با اعلام این مهم که وزیر صنایع و معادن مجوز ایجاد شهرک تخصصی فولاد در مرکز استان را تصویب کرده است، گفت: سرمایه گذاران بسیاری برای فراهم سازی امکانات فوق را اعلام داشتند.
این نماینده مجلس همچنین از پیگیری نمایندگان مردم ساری در خانه ملت در مورد ایجاد فرمانداری مستقل در بخش میاندرود ساری خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت بررسی نهایی وزارت کشور، روستاهای جامخانه، اسرم و داربکلا به شهر تبدیل می شوند.
شجاعی در بخش دیگری از این گفتگو از نامزدهای دهمین دوره ریاست جمهوری خواست تا ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی برنامه محوری را در دستور کار شعارهای خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه کاندیداها از بیان نظرات تفرقه انگیز و ناامید کننده پرهیز کنند، اظهار داشت: اقبال احمدی نژاد در انتخابات دهم نسبت به سایر نامزدها بیشتر خواهد بود.
نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به اینکه میرحسین موسوی اکنون در شعارهای خود تفکر اقتصاد دولتی دارد، گفت: به نظر می رسد وی اعتقادی به اجرایی شدن سیاستهای اصل 44 نداشته و قصد دارد اقتصاد کوپنی را در کشور بنیان نهد که شایسته کشور نیست.
شجاعی در مورد عملکرد استاندار مازندران اظهار داشت: ارزیابی استاندار پس از پایان مدیریت یکساله وی ارزیابی می شود اما تاکنون وی تعامل و همگرایی مثبتی با نمایندگان و ائمه جمعه داشته است.
وی از رسانه ها خواست با نقد منصفانه و پیگیری جدی مصوبات سفرهای دولت و وعده های مسئولان، آنان را به چالش بکشانند.
شجاعی همچنین عقب ماندگی شهر ساری را در زمینه توسعه خدمات شهری را بسیار دانست و اظهار داشت: محرومیت مازندران در مرکز استان بروز و ظهور دارد بنابراین توجه دولتمردان و مسئولین استان به مرکز مازندران باید مضاعف شود.
وی در عین حال مکان قابل احداث آرامستان شهر ساری را مناسب ندانست و گفت: در هیچ جای دنیا مرسوم نبوده که آرامستان و قبور مردگان در جوار مناطق جنگلی و کوهستانی باشد بنابراین شهرداری باید نسبت به مکان یابی این پروژه تغییراتی اعمال کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 31 فروردين 1388
اخبار انتخاباتی آقای شجاعی دردی را از مردم استان و ساری برطرف نمیکنه جز ذهنیت بد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.